wtorek, 20 marca 2018

Upominki z Marcowego Spotkania Blogerek w Augustowie

Hej! W poprzednim poście możecie przeczytać post z relacją ze Spotkania Blogerek w Augustowie (10.03.2018). Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji - myślę, że warto :)
Dziś chciałabym poświęcić cały post sponsorom, którzy wyżej wymienione spotkanie wsparli swoimi produktami, abyśmy mogły przetestować nowości i podzieliły się z Wami opinią na blogu czy innych social mediach :)


No więc po kolei. A kolejność będzie zupełnie przypadkowa..

****

AHMAD TEA LONDON
Od firmy Ahmad Tea London każda z nas otrzymała upominek w postaci puszki herbaty czarnej Heavelny Oolong. Całe, wysuszone liście mają niesamowity aromat, smakują znacznie lepiej niż tradycyjna torebkowa herbata, po której mnie mdli. Do puszki dołączona była także firmowa łyżeczka, jednak podczas robienia zdjęć, gdzieś mi się zapodziała.



TERMISSA
www / FB
Termissa podarowała każdej z nas puszkę wody termalnej z Podhala, natomiast drugi produkt był dobierany losowo. Mnie trafił się intensywnie nawilżający krem do stóp, który zaczęłam już testować i wstępnie powiem Wam, że zapowiada się obiecująco.


PERFUMY.PL
www / FB / IG
Sklep perfumy.pl podarował każdej z nas zestaw Versace, na który składają się żel pod prysznic i balsam do ciała o pojemności 25ml oraz miniatura perfum 5ml. Mnie dopadł zaszczyt dostać moją ulubioną wersję zapachową Crystal Noir, na którą wymieniłam się rezygnując z Yellow Diamond. To bardzo zmysłowy, intrygujący i seksowny zapach.



CZTERY SZPAKI
www / FB / IG
Cztery Szpaki to białostocka mydlarnia oferująca naturalne kosmetyki o nietuzinkowych formułach i zapachach! Otrzymałam intensywnie pachnący duet - mus do ciała cynamon z wanilią oraz mydło peelingujące w kostce melisa-dynia. Oba produkty intensywnie testuję i już niebawem na blogu pojawi się o nich wpis. Na pewno wspomnę o nich niedługo w jednym z moich filmików na Youtube.



NATURALISSA
www / FB
Naturalissa podarowała każdej z nas personalizowany produkt, dopasowany do naszych potrzeb. Ja otrzymałam kwas hialuronowy w formie żelu, który dodaję do kremu podczas wieczornej pielęgnacji mojej twarzy. Dzięki niemu wzmocniłam działanie kremu, który do tej pory miał tylko funkcję nawilżającą. 

OILLAN
www / FB / IG
Spora część z uczestniczek spotkania to młode mamy, stąd też pojawił się upominek dla ich pociech. Oillan podarował nam zestawy kosmetyków do ciała przeznaczone dla dzieci w wieku 3-6 lat. Ten komplet podaruję moim bratanicom. Widzicie tę uroczą szatę graficzną? 


SILCARE
www / FB / IG
Firma Silcare podarowała każdej z nas zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych do dłoni i ciała. Kosmetyki bardzo przyjemnie pachną i są u mnie absolutną nowością - nie miałam jeszcze do czynienia z marką.


BIOFORMA
www / FB
Bioforma to augustowski sklep oferujący kosmetyki naturalne. Otrzymałam Maskę-Krem do rąk z EO Lab oraz nowość - miętową, peelingującą pomadkę do ust z Sylveco. 


ELFA PHARM



www / FB / IG
Elfa Pharm podarowała każdej z nas zestaw aż sześciu kosmetyków (oraz próbki). W skład weszły szampon i odżywka do włosów Dr. Sante - ekstra nawilżające z kokosem - tego duetu jestem najbardziej ciekawa! Ponadto w torbie znalazłam także olejek kameliowy Vis Plantis, plastry z woskiem do depilacji i żel aloesowy Aloe Epil oraz antybakteryjne mydło salicylowe.


BUBBLE TEA
FB / IG
Bubble Tea podarowało każdej z nas zestaw kosmetyków, w którego skład wchodzą - pastylki do kąpieli, żel pod prysznic oraz krem do rąk. Mnie trafił się komplet o zapachu trawy cytrynowej. Bardzo świeży i przyjemny zapach!


BIELENDA
www / FB / IG
Bielenda podarowała nam zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Do twarzy - najnowszą serię z zieloną herbatą. Jestem bardzo ciekawa tych produktów, bo pachną nieziemsko :) Do ciała otrzymałam olejek, który z pewnością przyda się do nawilżenia moich suchych łydek :)


ZIOŁOLEK
www / FB / IG
Ziołolek podarował każdej z nas krem do pielęgnacji stóp z serii Alation. Miałam wcześniej do czynienia z ich kremem do rąk (który okazał się ideałem), więc i tutaj jestem pozytywnie nastawiona. Ładny skład, piękny, miętowy zapach. W konsystencji jest lekki, więc nadaje się również do stosowania w ciągu dnia.


DERMAGLIN
FB / IG
Maseczki Dermaglin znam i lubię już od wielu lat. Firma przekazała każdej z nas komplet pięciu maseczek - zarówno do twarzy, jak i do skóry głowy. Kiedyś już recenzowałam jedną (jeśli nie więcej) z nich, możecie poczytać tutaj.


CHINA GLAZE
www / FB / IG
Jak zaczynałam dopiero działać w Internecie, słyszałam już o lakierach China Glaze. Były jednak dla mnie za drogie (jak na licealną kieszeń) i jedynie podziwiałam piękne kolory w sieci, u innych blogerek. Teraz, po latach mam szansę wypróbować je na własnych paznokciach.. jak tylko ściągnę hybrydę.


DOMOWA PRZYSTAŃ
www / FB / IG
Domowa Przystań przekazała każdej z nas komplet wosków do kominka WoodWick. Zapachy, które mi się trafiły, całkiem przypadły mi do gustu i jestem zadowolona, chociaż byłam już prawie pewna, że sezon kominkowy już za mną (woski palę jedynie w okresie jesienno-zimowym). 


NAMI24
www / FB
Nami24 podarowało każdej z nas po dwa, naturalne produkty. W mojej paczce znalazł się olej z korzenia łopianu z ziołami do pielęgnacji włosów, twarzy i całego ciała oraz szampon do włosów na bazie serwatki mlecznej.


NATURAL ME
www / FB / IG
Natural Me dało nam możliwość wybrania sobie prosuktu, który chcemy przetestować. U mnie wybór padł na maskę do skóry głowy. Sporym zaskoczeniem była dla mnie rzadka, olejkowa formuła maski. Skład jest bardzo bogaty i po pierwszym stosowaniu mogę powiedzieć, że porządnie nawilża i łagodzi skórę głowy, która wcześniej potraktowana została peelingiem.


MILL CLEAN
www / FB / IG
Mill Clean to balsamy do pielęgnacji i czyszczenia wszelkich powierzchni w domu. Otrzymałyśmy 4 mini wersje do wypróbowania.


KEJ
www / FB / IG
Kej podarowało nam trzy kosmetyki naturalne - dwa hydrolaty (lawendowy i miętowy) oraz olej jojoba. Są to kosmetyki niezbędne w mojej kosmetyczce, więc na pewno je zużyję z uśmiechem. Testuję już hydrolat z lawendy i powiem szczerze, że jest świetny!


7TH HEAVEN
www / FB / IG
7th Heaven podarowało każdej z nas komplet czterech maseczek do twarzy. Już dziś zacznę test jednej z nich, ale nie mogę się zdecydować na jedną. Na pewno dam Wam znać na blogu jak się sprawdzają.


BIOFEMINA
www / FB / IG
Biofemina podarowała mi nawilżający krem do cery problematycznej, tłustej, mieszanej. Taką też skórę mam, więc od razu rozpoczęłam testy tego kremu. Póki co, sprawdza się bardzo ładnie, szczególnie gdy wzbogacam go kwasem hialuronowym. Największa zaleta tego opakowania - nic się nie marnuje, jest bardzo higienicznie (pompka airless).


LOVE ME GREEN
www / FB / IG
Od Love Me Green otrzymałyśmy piankę do mycia twarzy oraz energizujący peeling do buzi. Bardzo interesujący duet, który z pewnością niebawem przetestuję.


RESIBO
FB / IG
Od Resibo otrzymałyśmy próbki ich kosmetyków. To zawsze dobra możliwość przetestowania produktów tej marki, bo nie miałam z nimi wcześniej do czynienia.


PABLO COLOR
www / FB / IG
Kiedy zobaczyłam zawartość (aż dwóch!) paczek od Pablo Color - zaniemówiłam. Baardzo dużo nowych kosmetyków! Ku mojemu niepocieszeniu bardzo dużo lakierów - będę zmuszona je przekazać dalej, bo niestety - na dłuższą metę z hybryd nie zrezygnuję, a szkoda by się zmarnowały!


FACE&LOOK
www / FB
Face&Look podarował nam styczniowo/lutowy numer swojego czasopisma oraz po jednej pomadce Pierre Rene. Gazetę już przeczytałam, pomadkę gdzieś zapodziałam (więc nie pokażę Wam jej cudnego koloru, może wkrótce!).


PIN FACTORY
www / FB / IG
Na koniec - nasze piękne przypinki. Wyszły na prawdę super! Szczególnie mi się podobają ich kolory. Piękne, delikatne pastele. Coś wspaniałego!

****

Uff, no to koniec. Sami powiecie, że jest tego bardzo dużo, prawda? Byłam w ciężkim szoku, kiedy zdałam sobie sprawę, jak dużo czasu i pracy organizatorki poświęciły przygotowując spotkanie. Sama nie raz współorganizowałam spotkania blogerskie, wiem jaki to ciężki kawałek chleba, więc tym bardziej szacuneczek dla Emilki i Kasi. Brawo! :)

Serdecznie dziękuję wszystkim wyżej wymienionym firmom za chęć wsparcia naszego spotkania Waszymi produktami. Od siebie mogę dodać, że postaram się sumiennie przetestować kosmetyki i dać znać czytelnikom na blogu oraz obserwatorom na Instagramie i Youtube.



Kochani! O którym z produktów chcielibyście poczytać u mnie najpierw? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...