niedziela, 25 marca 2018

7th Heaven - Oczyszczająca maska węglowa

Znalazłam ją! Jest - MOJA IDEALNA OCZYSZCZAJĄCA MASKA!!!

Ale po kolei...

Kochani, jakiś czas temu byłam na spotkaniu blogerek w Augustowie, gdzie otrzymałam między innymi powyższe maski. Do tej pory użyłam tych dwóch skrajnych - czekoladową (o której wspominałam na Instagramie) i węglową. No i to właśnie ona - Charcoal Masque okazała się być moim numerem jeden. Dlaczego? 



Po pierwsze jej zapach - jest bardzo odprężający, jakby ziołowy - to totalnie moje zapachy. Maseczka w konsystencji jest gęstym masełkiem, miło i przyjemnie rozprowadza się po twarzy - już sama aplikacja na duży plus.


Maseczka to typowe 2w1 - maska plus peeling mechaniczny. Podczas jej zmywania przy okazji możemy dokładnie i dogłębnie oczyścić skórę. Twarz staje się maksymalnie oczyszczona i wygładzona. Nic tylko dotykać, miziać, głaskać. :)

Nie podrażnia, nie wysusza, nie ściąga skóry - czego zazwyczaj obawiam się przy maskach oczyszczających. 

Ważną dla mnie zaletą jest zdecydowanie cena tego kosmetyku - około 5zł za saszetkę. Nic tylko brać! 


To dopiero moje początki z marką 7th Heaven. Przy drugiej masce jestem tak zachwycona, że zastanawiam się, co z tego wyniknie :) Muszę złożyć zamówienie na komplet do przetestowania.

SKŁAD:


Znacie maski 7th Heaven? Którą wersję mi polecacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...