środa, 3 stycznia 2018

BLASK I CIENIE | glam-shop.pl | Makijaż Sylwestrowo-Karnawałowy

Hej! Ostatnio zmalowałam coś, czym chciałam się Wam pochwalić. Od jakiegoś czasu nie było mi po drodze z makijażem, ale jak już zaczęłam szykować się na noc Sylwestrową, to z przytupem!

W roli głównej wystąpiła ona - paleta Blask i Cienie z Glam-shopu. Jestem w niej absolutnie zakochana od pierwszego wejrzenia. Do tej pory szkoda mi jej używać na co dzień, żeby została ze mną jak najdłużej.


A jak wyszedł ten makijaż?
A no właśnie tak:


Wszystkie cienie (i brokat), których użyłam znalazły się w palecie Blask i Cienie. Był to totalny spontan i miszmasz, więc użyłam ich całkiem sporo. Zaczynając od początku - cieniem JOGURT pokryłam całą powiekę górną aż po łuk brwiowy. Następnie delikatnie przyciemniłam powiekę LATTE, czego tutaj nie widać. Załamanie powieki budowałam połączeniem cieni ANTYK i DYMNY. Na środek powieki nałożyłam jeszczę ĆMĘ, której finalnie nie widać. Zwieńczeniem górnej powieki było przyklejenie złotego brokatu REFLEKS oraz delikatne przyciemnienie linii rzęs BABĄ JAGĄ TURBO.


Dolna powieka to połączenie DYMNEGO, ANTYKU z akcentem koloru jakim był HOKUS POKUS. Dolne rzęsy wytuszowałam, górne podkręciłam zalotką i przykleiłam sztuczne KillyS - dostępne w Rossmannie za 19.99.


Na twarzy znalazł się dawno zapomniany Revlon Colorstay do cery mieszanej w kolorze 180, na usta niezastąpiona pomadka Golden Rose Longstay Liquid Lipstick w odcieniu 24 - moim ulubionym. Za konturowanie twarzy odpowiada Czekoladka Bronze&Glow z Makeup Revolution.


Koniecznie dajcie mi znać jak podoba Wam się moja wersja makijażu Sylwestrowego. Myślę, że śmiało można zainspirować się w karnawale :)

Do zobaczenia już całkiem niedługo! Obiecuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...