wtorek, 30 maja 2017

HYBRYDY PROVOCATER - Cascade of Colours | swatche + manicure

Kaskada kolorów - taką nazwę nie bez powodu nosi najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych Provocater. Odcienie żywe, neonowe oraz te bardziej klasyczne. Prawdziwa gratka na okres wiosenno-letni.


Kiedy tylko zobaczyłam paletę kolorów Provocater Cascade of Colours przepadłam. Odcienie idealne na lato, nic nudnego, a wręcz przeciwnie. Piękne, soczyste barwy. Neony idealnie podkreślą opalone dłonie (oraz stopy). Znajdziemy tutaj też nutki klasyki - róż, nude czy szafir. Wspaniałości!


Cała kolekcja to 12 odcieni:

91 SAPPHIRE
92 PURPLE EUPHORIA
93 GREEN TURF
94 NEON LEMON
95 NEON ORANGE
96 NEON ROSES
97 BLUE LAGOON
98 OCEAN BLUE
99 EMERALD GREEN
100 BISCUIT TAN
101 ROSE GOLD
102 RINSED PINK

W swojej kolekcji posiadam 10 kolorów (wszystkie poza numerkami 98 oraz 101). Trudno jest mi wybrać jeden ulubiony kolor. Każdy ma w sobie coś, co mnie do niego przekonuje. Niżej przedstawię każdy kolor z osobna.

91 Sapphire
Piękny, głęboki szafir. Na paznokciach wygląda bardzo elegancko. Kolor nie tylko na lato. Wymaga 2 warstw dla pełnego krycia. Efekt przekonuje mnie, że było warto (obecnie na moich paznokciach). Jeden z moich faworytów do manicure o każdej porze roku.


92 Purple Euphoria
Fioletowa purpura. Dla mnie kolor idealny, intensytny, ale i spokojny. Nieco przypomina mi Mardi Gras konkurencyjnej marki, jednak ten ma więcej tonów fioletowych. Pięknie kryje już przy pierwszej warstwie.


93 Green Turf
Przepiękny, seledynowy kolor. Przypomina mi odcień młodej trawy. Dwie warstwy zapewniają piękne krycie.


94 Neon Lemon
Kolor niezwykle niefotogeniczny. W zasadzie na każdym zdjęciu wygląda bananowo/pastelowo. Jest to natomiast piękny neonowy odcień, który przypomina mi żółty zakreślacz biurowy. Dwie warstwy ładnie kryją, jednak dla własnego komfortu psychicznego dołożyłam trzecią, cieniutką warstwę. Kolor uwielbiam i będę do niego wracać.


95 Neon Orange
Kolejny, niefotogeniczny lakier. Neony trudno złapać na zdjęciu. Tutaj podobnie jak poprzednik - kolor niemal identyczny do (tym razem) pomarańczowego zakreślacza biurowego. Przykuwa spojrzenia. Kiedy miałam go na paznokciach dostawałam mnóstwo komplementów i pytań o markę i numer. Już jedna warstwa zapewnia świetne krycie.


96 Neon Roses
Kolejny neonowy kolor - tym razem coś pomiędzy czerwienią, koralem a pomidorem. Trudno jest mi określić tę barwę, ale wiem, że idealnie będzie wyglądał na opalonych dłoniach. Przypuszczam, że będzie to lakier, którego użyję do następnego manicure.


97 Blue Lagoon
Przepiękny lazur, smerfny błękit. Gościł już na moich paznokciach i byłam z niego bardzo zadowolona. Jedna cieniutka warstwa kryje płytkę paznokcia w całości. Ideał!


99 Emerald Green
Szmaragd to mój ulubiony kolor. I choć uwielbiam go nosić na dolnej powiece (w postaci kreski kredką, lub cieninem), tak średnio jestem przekonana do tego koloru na paznokciach. Szczerze mowiąc nie wiem dlaczego i będę musiała się przemóc - na wzorniku wygląda cudnie.


100 Biscuit Tan
Idealny kolor do klasycznego, nierzucającego się w oczy manicure. Perfekcyjny odcień "nude" bez różowych tonów. Bardzo się cieszę, że obok zwariowanych i szalonych kolorów, w kolekcji znalazło się miejsce dla klasycznego nudziaka. Dwie warstwy to maks.


102 Rinsed Pink
Nazwa pięknie oddała ten odcień. Spłukany, wypłowiały róż. Fakt - nie jest to cukierkowy róż, a bardzo elegancki i przystępny. Kryje w pełni po dwóch warstwach.



Tak właśnie wygląda kolekcja Cascade of Colour. Co prawda brakuje mi dwóch odcieni do kompletu, jednak te które mam w zupełności mi wystarczą - są przepiękne. Do tej pory miałam okazję nosić cztery kolory, z czego trzy w jednym manicure. Uwielbiam te lakiery za jakość, gęstość i ich trwałość. No i te buteleczki - czego chcieć więcej :)

94 Neon Lemon, 95 Neon Orange, 97 Blue Lagoon

Obecny manicure: 91 Sapphire + ozdoby


Cała kolekcja dostępna na stronie producenta:
https://provocater.pl/pl/c/Cascade-of-Colours/39


Który kolor najbardziej przypadł wam do gustu? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu!

Do następnego,
Agnieszka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...