niedziela, 5 marca 2017

SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW - FLOSLEK

Niezaprzeczalnie idzie wiosna. I chociaż po pogodzie w Olsztynie tego nie czuć (ciągłe zachmurzenie i opady deszczu), w mojej głowie dzieje się dobrze. Chciałabym, aby i na głowie było podobnie. Z pomocą przychodzi multifunkcyjne serum do włosów FLOSLEK. Jak mi pomaga i jak je stosuję? Zapraszam do czytania dalszej części.


Od kiedy rozjaśniam włosy, staram się by zawsze były dobrze wypielęgnowane. By były zdrowe i zdrowo wyglądały. Używam wielu kosmetyków przed myciem jak i w trakcie. Jednak umyte i wysuszone włosy nadal potrafią być niesforne. Tutaj z pomocą przychodzą przeróżne kosmetyki wygładzające. Dziś opowiem Wam kilka słów o moim ostatnim ulubieńcu.

Odkąd stosuję multifunkcyjne serum do włosów, ich wygląd znacznie się poprawił. Kosmetyk ujarzmia puszące się włosy, ładnie wygładza i nabłyszcza. Włosy wyglądają jakby dopiero opuściły salon fryzjerski.


Buteleczka serum mieści w sobie 30ml eliksiru. Bardzo wydajnego! Używam go odkąd dostałam BOX ONLY YOU (początek listopada), a wyszło dopiero 25% pojemności. Na moje włosy (długość mniej więcej do końca łopatek) używam od jednej do dwóch pompek kosmetyku. Zazwyczaj stosuję na suche włosy, tuż przed samym wyjściem z domu. Dzięki temu moje rozjaśnione włosy nabierają pięknego blasku i wyglądają pięknie.


Na pewno zapytacie o skład. Od razu powiem, że jest krótki i treściwy. Zawiera w sobie cztery przyjazne silikony, hydrolizowany jedwab i substancję zapachową - zapach to kolejny miły akcent serum. Pachnie bardzo przyjemnie i woń pozostaje wyczuwalna we włosach jeszcze przez jakiś czas.

Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum


Podsumowując - nie wyobrażam sobie codziennego układania włosów bez tego kosmetyku. Uwielbiam efekt, jaki daje - włosy są wygładzone, pozbawione "baranka". Serum w cenie regularnej kosztuje 14-15zł, więc nie jest to majątek, szczególnie, że starcza na bardzo długo (można używać go przez rok od otwarcia). Jestem zdecydowanie na tak i polecam :) Szczególnie osobom, którym zależy na porządnym wygładzeniu włosów :)


Tak wygląda na moich włosach - wybaczcie idiotyczną minę, ale to jedyne zdjęcie, które mam :D Być może na dniach zrobię lepszą fotkę i uzupełnie wpis. A póki co - przesyłam buziaki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...